W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Główny księgowy w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Piasecznie - wymiar: 0,33 etatu

RSS

Piaseczno, dnia 22.07.2024 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W PIASECZNIE
Ul. CHYLICZKOWSKA 14

Główny księgowy (1/3 etatu) w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Piasecznie

Informuję, że zakończono procedurę naboru na ww. stanowisko.
Do zatrudnienia została zakwalifikowana Pani Anna Sosnowska zamieszkała w Nadarzynie.
Uzasadnienie:
Kandydatka spełnia wymagania formalne oraz posiada odpowiednie kwalifikacje wymagane na tym stanowisku. W trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Pani Anna Sosnowska wykazała się wysoką wiedzą merytoryczną niezbędną do pracy na ww. stanowisku.

Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Piasecznie

Klaudia Wojnarowska

 

DYREKTOR
POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W PIASECZNIE
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY:

 

GŁÓWNY KSIĘGOWY

Wymiar czasu pracy – 0,33 etatu.


1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Piasecznie – Pani Klaudia Wojnarowska, adres siedziby: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul.Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pani Agnieszka Pindelska, adres siedziby: 05-500 Piaseczno,
ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-61-64, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 530), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz.U z 2023 r. poz. 1465) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 535) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.

1. Wymagania niezbędne:

1)    obywatelstwo polskie, 
2)    wykształcenie: 
a)    ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości, lub
b)    ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, lub
c)    wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, lub
d)    certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów;
3)    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
4)    kandydat nie skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
5)    kandydat nie skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.
6)    znajomość przepisów z zakresu:
a)    ustawy o finansach publicznych,
b)    ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego,
c)    ustawy o rachunkowości,
d)    ustawy o samorządzie powiatowym,
e)    rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
f)    rozporządzenia w sprawie rachunkowości i planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
g)    budżetu jednostek samorządu terytorialnego
h)    rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych
7)    nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

1)    bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (w szczególności: RAKS, Cenzus Pro Windows, MS Outlook, MS Word oraz MS Excel, bankowość elektroniczna);
2)    odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,  zdolności organizacyjne oraz umiejętność kierowania zespołem;
3)    umiejętność zachowania pełnej dyskrecji; 
4)    doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z finansami i księgowością budżetową.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmował będzie, w szczególności: 

1)    realizacja obowiązków i uprawnień określonych w ustawie o finansach publicznych oraz ustawie o rachunkowości;
2)    prowadzenie rachunkowości i gospodarki finansowej PCPR zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności poprzez:
a)    wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji PCPR;
b)    zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez PCPR.
3)    sprawowanie nadzoru i kontroli nad całością spraw finansowo – merytorycznych PCPR;
4)    organizacja obsługi projektów unijnych w zakresie księgowym;
5)    opracowywanie projektu budżetu PCPR;
6)    nadzór nad realizacją budżetu PCPR;
7)    nadzór nad sporządzaniem odpowiednich analiz ekonomicznych i sprawozdawczości;
8)    opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzonej rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, instrukcji obiegu dokumentów, zasad prowadzenia i rozliczania inwentaryzacji;
9)    dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych;
10)    dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
11)    ponoszenie odpowiedzialności za zgodną z prawem prawidłowość dokonanych operacji finansowych oraz za zgodność zobowiązań wynikających z działań PCPR z jej planem finansowym i harmonogramem dochodów i wydatków.
12)    nadzór nad pracą Zespołu ds. finansowo - księgowych PCPR.

4. Wymagane dokumenty:

1)    życiorys (CV);
2)    kwestionariusz osobowy dla kandydatów do pracy;
3)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
4)    zaświadczenie, bądź kopia dokumentów poświadczających wymagany staż pracy lub doświadczenie w pracy;
5)    oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
6)    oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
7)    oświadczenie kandydata że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego;
8)    oświadczenie o znajomości przepisów z zakresu ustawy o finansach publicznych, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie powiatowym; rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia w sprawie rachunkowości i planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, rozporządzenia w sprawie klasyfikacji środków trwałych.
9)    oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
10)  w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych niż: imię (imiona), i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO - należy sporządzić oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku 
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 530).

Jednocześnie informujemy, że na stanowisku pracy występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej i pracy przy komputerze, a współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi powyżej 6 %.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia: 15 lipca 2024 r. (liczy się data wpływu do Urzędu) z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko Główny Księgowy”.

Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w  Piasecznie w innej formie, bądź po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Zastrzega się możliwość zamknięcia naboru bez podania przyczyny.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy 
ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie. 

Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Piasecznie

Klaudia Wojnarowska
 

Data wytworzenia: 04.07.2024
Opublikował w BIP: Joanna Krzyżewska
Data opublikowania: 04.07.2024 14:06
Ostatnio zaktualizował: Ciechomski Marcin
Data ostatniej aktualizacji: 22.07.2024 14:41
Liczba wyświetleń: 4

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.