W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Zmiana danych organizacji

RSS

Informacje dotyczące Stowarzyszeń Zwykłych

  1. Stowarzyszenie zwykłe składa organowi nadzorującemu, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zmianę danych, wniosek o zamieszczenie w ewidencji zmienionych danych, załączając dokumenty stanowiące podstawę zmiany. Dane podlegające zamieszczeniu:
    • zmiany regulaminu działalności;
    • zmiany nazwy stowarzyszenia zwykłego, celu, terenu, środków działania, sposobu reprezentowania;
    • zmiany adresu siedziby;
    • zmiany danych przedstawiciela / członków zarządu / członków organu kontroli wewnętrznej (imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz nr PESEL);
    • informacji o posiadaniu statusu organizacji pożytku publicznego;
    • informacji o przekształceniu lub rozwiązaniu stowarzyszenia zwykłego;
    • imienia i nazwiska likwidatora stowarzyszenia zwykłego;
    • informacji o dacie rozwiązania stowarzyszenia zwykłego (zakończenia likwidacji);
  2. Informacje o zastosowaniu wobec stowarzyszenia zwykłego środków nadzoru.
    Stowarzyszenie zwykłe ma obowiązek informować o zmianie adresu zamieszkania przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie zwykłe albo członków zarządu oraz członków organu kontroli wewnętrznej, o ile regulamin działalności przewiduje ten organ.
  3. Efektem załatwienia sprawy jest wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych.

Informacje dotyczące Klubów Sportowych i Uczniowskich Klubów Sportowych

  1. KS lub UKS składa organowi nadzorującemu, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zmianę danych, wniosek o zamieszczenie w ewidencji zmienionych danych, załączając dokumenty stanowiące podstawę zmiany. Dane podlegające zamieszczeniu:
    • zmiany regulaminu działalności;
    • zmiany nazwy stowarzyszenia zwykłego, celu, terenu, środków działania, sposobu reprezentowania;
    • zmiany adresu siedziby;
    • zmiany danych przedstawiciela / członków zarządu / członków organu kontroli wewnętrznej (imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz nr PESEL);
    • informacji o posiadaniu statusu organizacji pożytku publicznego;
    • informacji o przekształceniu lub rozwiązaniu stowarzyszenia zwykłego;
    • imienia i nazwiska likwidatora stowarzyszenia zwykłego;
    • informacji o dacie rozwiązania stowarzyszenia zwykłego (zakończenia likwidacji);
    • informacji o zastosowaniu wobec stowarzyszenia zwykłego środków nadzoru.
  2. KS lub UKS ma obowiązek informować o zmianie adresu siedziby.
  3. Efektem załatwienia sprawy jest wpis zmian do ewidencji.

Kogo dotyczy

Osoby reprezentujące stowarzyszenie zwykłe – przedstawiciel, jeżeli wniosek składa zarząd – podpisują go wszyscy jego członkowie, likwidator – w przypadku rozwiązania organizacji.

Wymagane dokumenty

Wniosek o zamieszczenie w ewidencji stowarzyszeń zwykłych zmiany danych wraz z załącznikami, dokumentami stanowiącymi podstawę zmiany danych.

Czas realizacji

Organ nadzorujący dokonuje wpisu zmian w ewidencji stowarzyszeń zwykłych w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia zmiany danych. Jeżeli wniosek zawiera braki, organ nadzorujący wzywa do uzupełnienia wniosku w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Termin na dokonanie wpisu liczy się od dnia uzupełnienia wniosku o wpis. Nieuzupełnienie wniosku o wpis w terminie 14 dni powoduje jego bezskuteczność.

Osoba do kontaktu

Agnieszka Wilanowska - tel. 22  756 62 54 wew. 194 a.wilanowska@piaseczno.pl

 

Załączniki:

Wytworzył: Magdalena Markuszewska
Data wytworzenia: 25.06.2025
Opublikował w BIP: Magdalena Markuszewska
Data opublikowania: 25.06.2025 12:48
Ostatnio zaktualizował: Magdalena Markuszewska
Data ostatniej aktualizacji: 25.06.2025 12:48
Liczba pobrań: 8
Wytworzył: Magdalena Markuszewska
Data wytworzenia: 25.06.2025
Opublikował w BIP: Magdalena Markuszewska
Data opublikowania: 25.06.2025 12:48
Ostatnio zaktualizował: Magdalena Markuszewska
Data ostatniej aktualizacji: 25.06.2025 12:47
Liczba pobrań: 15
Odpowiedzialny za treść: Magdalena Markuszewska
Wytworzył: Magdalena Markuszewska
Data wytworzenia: 20.11.2024
Opublikował w BIP: Ciechomski Marcin
Data opublikowania: 20.11.2024 12:03
Ostatnio zaktualizował: Magdalena Markuszewska
Data ostatniej aktualizacji: 24.07.2025 10:29
Liczba wyświetleń: 67

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.