Zmiana danych organizacji
RSSInformacje dotyczące Stowarzyszeń Zwykłych
- Stowarzyszenie zwykłe składa organowi nadzorującemu, w terminie 7 dni od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zmianę danych, wniosek o zamieszczenie w ewidencji zmienionych danych, załączając dokumenty stanowiące podstawę zmiany. Dane podlegające zamieszczeniu:
- zmiany regulaminu działalności;
- zmiany nazwy stowarzyszenia zwykłego, celu, terenu, środków działania, sposobu reprezentowania;
- zmiany adresu siedziby;
- zmiany danych przedstawiciela / członków zarządu / członków organu kontroli wewnętrznej (imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz nr PESEL);
- informacji o posiadaniu statusu organizacji pożytku publicznego;
- informacji o przekształceniu lub rozwiązaniu stowarzyszenia zwykłego;
- imienia i nazwiska likwidatora stowarzyszenia zwykłego;
- informacji o dacie rozwiązania stowarzyszenia zwykłego (zakończenia likwidacji);
- Informacje o zastosowaniu wobec stowarzyszenia zwykłego środków nadzoru.
Stowarzyszenie zwykłe ma obowiązek informować o zmianie adresu zamieszkania przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie zwykłe albo członków zarządu oraz członków organu kontroli wewnętrznej, o ile regulamin działalności przewiduje ten organ. - Efektem załatwienia sprawy jest wpis zmian do ewidencji stowarzyszeń zwykłych.
Informacje dotyczące Klubów Sportowych i Uczniowskich Klubów Sportowych
- KS lub UKS składa organowi nadzorującemu, w terminie 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zmianę danych, wniosek o zamieszczenie w ewidencji zmienionych danych, załączając dokumenty stanowiące podstawę zmiany. Dane podlegające zamieszczeniu:
- zmiany regulaminu działalności;
- zmiany nazwy stowarzyszenia zwykłego, celu, terenu, środków działania, sposobu reprezentowania;
- zmiany adresu siedziby;
- zmiany danych przedstawiciela / członków zarządu / członków organu kontroli wewnętrznej (imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz nr PESEL);
- informacji o posiadaniu statusu organizacji pożytku publicznego;
- informacji o przekształceniu lub rozwiązaniu stowarzyszenia zwykłego;
- imienia i nazwiska likwidatora stowarzyszenia zwykłego;
- informacji o dacie rozwiązania stowarzyszenia zwykłego (zakończenia likwidacji);
- informacji o zastosowaniu wobec stowarzyszenia zwykłego środków nadzoru.
- KS lub UKS ma obowiązek informować o zmianie adresu siedziby.
- Efektem załatwienia sprawy jest wpis zmian do ewidencji.
Kogo dotyczy
Osoby reprezentujące stowarzyszenie zwykłe – przedstawiciel, jeżeli wniosek składa zarząd – podpisują go wszyscy jego członkowie, likwidator – w przypadku rozwiązania organizacji.
Wymagane dokumenty
Wniosek o zamieszczenie w ewidencji stowarzyszeń zwykłych zmiany danych wraz z załącznikami, dokumentami stanowiącymi podstawę zmiany danych.
Czas realizacji
Organ nadzorujący dokonuje wpisu zmian w ewidencji stowarzyszeń zwykłych w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia zmiany danych. Jeżeli wniosek zawiera braki, organ nadzorujący wzywa do uzupełnienia wniosku w terminie 14 dni od dnia otrzymania wezwania. Termin na dokonanie wpisu liczy się od dnia uzupełnienia wniosku o wpis. Nieuzupełnienie wniosku o wpis w terminie 14 dni powoduje jego bezskuteczność.
Osoba do kontaktu
Agnieszka Wilanowska - tel. 22 756 62 54 wew. 194 a.wilanowska@piaseczno.pl
Odpowiedzialny za treść: | Magdalena Markuszewska |
---|---|
Wytworzył: | Magdalena Markuszewska |
Data wytworzenia: | 20.11.2024 |
Opublikował w BIP: | Ciechomski Marcin |
Data opublikowania: | 20.11.2024 12:03 |
Ostatnio zaktualizował: | Magdalena Markuszewska |
Data ostatniej aktualizacji: | 24.07.2025 10:29 |
Liczba wyświetleń: | 67 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.