W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Wydanie zezwolenia na posiadanie, hodowanie lub przetrzymywanie charta/chartów rasowych lub ich mieszańców

RSS

Miejsce załatwienia sprawy

Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Wydział Ochrony Środowiska
ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno
tel. 22 756 62 54 w. 182

Sposób załatwienia sprawy

Wniosek składa się w kancelarii Starostwa Powiatowego w Piasecznie ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno.

Wymagane dokumenty

Zezwolenie wydawane jest na wniosek posiadacza.
Do wniosku o wydanie zezwolenia należy dołączyć:

  1. poświadczenie rasy psa, przez Polski Związek Kynologiczny lub lekarza weterynarii,
  2. oświadczenie, że pies/psy ma założoną książeczkę zdrowia i odbył obowiązkowe szczepienia.

    Opłata

    Opłata skarbowa, dokonywana przelewem.

    Czas załatwienia sprawy

    Nie dłużej niż 2 miesiące licząc od dnia przedłożenia prawidłowo sporządzonego wniosku.

Podstawa prawna

Załączniki:

Wytworzył: Monika Głuchowiecka-Jarek
Data wytworzenia: 18.07.2025
Opublikował w BIP: Monika Głuchowiecka
Data opublikowania: 18.07.2025 13:26
Liczba pobrań: 17
Wytworzył: Monika Głuchowiecka-Jarek
Data wytworzenia: 18.07.2025
Opublikował w BIP: Monika Głuchowiecka
Data opublikowania: 18.07.2025 13:26
Liczba wyświetleń: 13

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.