Wpis do ewidencji stowarzyszeń zwykłych
RSSMiejsce załatwienia sprawy
Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno
Biuro Promocji
tel. 22 756 62 54 wew. 194
a.wilanowska@piaseczno.pl
Godziny pracy: poniedziałek - piątek - 8.00 - 16.00.
Wymagane dokumenty:
- wniosek o rejestrację stowarzyszenia,
- protokół z zebrania założycielskiego wraz z podjętymi uchwałami (w szczególności dotyczącymi przyjęcia regulaminu działalności, wyboru władz stowarzyszenia oraz siedziby stowarzyszenia),
- regulamin działalności stowarzyszenia podpisany przez członków założycieli na każdej z jego stron, określający: cel, teren i środki działania, adres siedziby stowarzyszenia zwykłego,
- lista założycieli stowarzyszenia zwykłego (co najmniej trzy pełnoletnie osoby) zawierającą ich imiona i nazwiska, datę i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania oraz własnoręczne podpisy założycieli,
- imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer pesel przedstawiciela reprezentującego stowarzyszenie zwykłe lub członków zarządu,
- imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer pesel członków organu kontroli wewnętrznej, o ile regulamin działalności przewiduje ten organ.
Opłaty
Zaświadczenie potwierdzające wpis do ewidencji – 17 zł.
W przypadku udzielenia pełnomocnictwo do reprezentowania w sprawach urzędowych wymagane jest wniesienie opłaty skarbowej - 17 zł.
Nr rachunku bankowego Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno 05 1240 6973 1111 0010 8670 6226 (Pekao S.A.).
Czas załatwienia sprawy
Do 7 dni.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 07.04.1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach
Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej
Wytworzył: | Joanna Grela |
---|---|
Data wytworzenia: | 21.12.2006 |
Opublikował w BIP: | Ciechomski Marcin |
Data opublikowania: | 21.12.2006 12:31 |
Ostatnio zaktualizował: | Magdalena Markuszewska |
Data ostatniej aktualizacji: | 28.07.2025 10:25 |
Liczba wyświetleń: | 68 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.