W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Specjalista (ds. Płac) w wymiarze do 1 etatu w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego

RSS

Oferta pracy na stanowisku

SPECJALISTA (ds. PŁAC) W WYMIARZE do 1 ETATu
w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno,



1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego – Pan Paweł Kania, adres siedziby: ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, 
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Piotrowski adres siedziby: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-62-54 
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2023 r. poz. 1465 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2369 z późn.zm.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy,
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa,
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa,
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania. 

2. Wymagania niezbędne: 
1) wykształcenie wyższe lub średnie 
2) w przypadku posiadania tylko wykształcenia średniego - minimum 3 letni staż pracy,
3) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych
4) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
5) znajomość przepisów ustaw: 
     a) ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
     b) ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa,
     c) ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
     d) ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,
     e) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,

 

3. Wymagania dodatkowe: 
1) wykształcenie w zakresie kadry i płace, 
2) znajomość programu Vulcan, 
3) umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole, komunikatywność, 
4) odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, 
5) umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia.
6) znajomość przepisów następujących ustaw:
     a) ustawy o pracownikach samorządowych,
     b) ustawy Karta Nauczyciela,
     c) ustawy Kodeks pracy.
7)     doświadczenie zawodowe na tym samym lub podobnym stanowisku.

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 
1) sporządzanie list płac,
2) sporządzanie i przekazywanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON i inne,
3) sporządzanie przelewów na podstawie dokumentacji z zakresu wynagrodzeń, zasiłków, umów cywilno-prawnych oraz rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, PFRON,
4) sporządzanie sprawozdań zgodnie z przepisami w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
5) prowadzenie ewidencji i rozliczanie zwolnień lekarskich,
6) wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń,
7) dokonywanie rozliczeń podatkowych pracowników oraz sporządzanie deklaracji PIT 4R, PIT-11,
8) przekazywanie danych do kwartalnych i rocznych sprawozdań z zatrudnienia i wykonania osobowego funduszu płac,
9) zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
10) współpraca z obsługiwanymi jednostkami, 
11) inne prace zlecone przez Dyrektora CUW PP i Głównego Księgowego CUW PP. 

 

5. Wymagane dokumenty: 
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
3) kserokopia świadectwa pracy lub inny dokument potwierdzający wymagany staż pracy w przypadku posiadania tylko wykształcenia średniego,
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
6) oświadczenie o posiadanej znajomości wymaganych przepisów i obsłudze komputera,
7) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz.U. z 2024 r. poz.1135)”.

6. Warunki pracy: 
Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu na umowę o pracę. Praca w siedzibie CUW w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14. W budynku brak windy. Praca przy komputerze, brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy - standardowe warunki pracy biurowej z obsługą interesanta.

Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w CUWPP, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6 %.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 27 października 2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty (ds. Płac) w CUW”. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie. 

Wytworzył: Dominika Sławińska
Data wytworzenia: 16.10.2025
Opublikował w BIP: Dominika Sławińska
Data opublikowania: 16.10.2025 14:24
Liczba wyświetleń: 24

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.