W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Specjalista ds. płac w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego

RSS

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego 
ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno 
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: 
Specjalista (ds. PŁAC) (1/1 etat)

I. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego- Pan Paweł Kania, adres siedziby ul Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Piotrowski, tel. 22 756 61 76, e-mail: m.piotrowski@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2023 r. poz. 1465) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2369 z późn.zm.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;4. Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;6. informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do:a)  żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, b)  ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, c)  wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, d)  wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,7. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa,8. Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.

II. Wymagania niezbędne: 
1)  wykształcenie wyższe lub średnie,
2)  w przypadku posiadania tylko wykształcenia średniego - minimum 3 letni staż pracy,
3)  spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
4)  umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
5)  znajomość przepisów ustaw:
   a) ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, 
   b) ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 
   c) ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
   d) ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 
   e) ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

III. Wymagania dodatkowe: 
1)  wykształcenie w zakresie kadry i płace,
2)  znajomość programu Vulcan,
3)  umiejętność pracy samodzielnej jak i współpracy w zespole,
4)  komunikatywność, 
5)  odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
6)  umiejętność interpretacji przepisów i analitycznego myślenia,
7)  znajomość przepisów następujących ustaw:
    a)  ustawy o pracownikach samorządowych,
    b)  ustawy Karta Nauczyciela, 
    c)  ustawy Kodeks Pracy.
8)  doświadczenie zawodowe na tym samym lub podobnym stanowisku. 

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)  sporządzanie list płac,
2)  sporządzanie i przekazywanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON i inne,
3)  sporządzanie przelewów na podstawie dokumentacji z zakresu wynagrodzeń, zasiłków, umów cywilno-prawnych oraz rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, PFRON,
4)  sporządzanie sprawozdań zgodnie z przepisami w sprawie sprawozdawczości budżetowej,
5)  prowadzenie ewidencji i rozliczanie zwolnień lekarskich,
6)  wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń, 
7)  dokonywanie rozliczeń podatkowych pracowników oraz sporządzanie deklaracji PIT 4R, PIT-11,
8)  przekazywanie danych do kwartalnych i rocznych sprawozdań z zatrudnienia i wykonania osobowego funduszu płac,
9)  zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
10) współpraca z obsługiwanymi jednostkami,
11) inne prace zlecone przez Dyrektora CUW PP i Głównego Księgowego CUW PP. 

V. Wymagane dokumenty:
1)  życiorys (CV),
2)  kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
3)  kserokopia świadectwa pracy lub inny dokument potwierdzający wymagany staż pracy 
w przypadku posiadania tylko wykształcenia średniego,
4)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5)  oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
6)  oświadczenie o posiadanej znajomości wymaganych przepisów i obsłudze komputera,
7)  w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia  dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj. Dz.U. z 2024 r. poz.1135)”

VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 
Zatrudnienie w wymiarze 1 etatu na umowę o pracę. Praca w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14. W budynku brak windy.
Praca przy komputerze, brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy - standardowe warunki pracy biurowej z obsługą interesanta.

VII. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi więcej niż 6%.

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów: 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 22 września 2025 r. w zamkniętej kopercie
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty (ds. Płac) w CUW”.

IX. Inne informacje: 
1)  aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2)  informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14
w Piasecznie. 

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego 
Paweł Kania

Podmiot udostępniający: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Piaseczyńskiego
Odpowiedzialny za treść: Paweł Kania
Wytworzył: Dominika Sławińska
Data wytworzenia: 11.09.2025
Opublikował w BIP: Dominika Sławińska
Data opublikowania: 11.09.2025 13:55
Ostatnio zaktualizował: Kamila Szostak
Data ostatniej aktualizacji: 10.10.2025 13:55
Liczba wyświetleń: 85

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.