Podinspektor (1 etat ) w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
RSSSTAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor (1 etat ) w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pani Ewa Lubianiec, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Damian Proksza, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-61-64, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (t.j. Dz. U z 2025 r. poz. 277) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 535) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
- znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi i Kodeksu postępowania administracyjnego,
- doświadczenie w pracy w wykonawstwie geodezyjnym lub w administracji publicznej geodezyjnej,
- min. 3 lata stażu pracy w przypadku wykształcenia średniego,
- znajomość oprogramowania geodezyjnego, w tym do prowadzenia zasobu geodezyjnego i kartograficznego, ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej.
3. Wymagania dodatkowe:
- posiadanie uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 lub 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- bieżąca pełna obsługa interesantów Wydziału w zakresie ewidencji gruntów i budynków, map i materiałów pzgik, baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym w szczególności dotyczących sporządzania oraz wydawania wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, map oraz materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym obsługa w formie telefonicznej i elektronicznej (EZD, poczta tradycyjna i mailowa, SMS),
- wydawanie Dokumentu Obliczenia Opłaty i licencji w związku z udostępnieniem dokumentów, map oraz materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących Wydziału,
- tworzenie i obsługa dokumentacji przetargów i zapytań ofertowych na potrzeby Wydziału,
- udział w pracach związanych z zdaniami Wydziału,
- przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Wydziału,
- współpraca z innymi komórkami Wydziału i innymi Wydziałami i samodzielnymi stanowiskami Starostwa Powiatowego w Piasecznie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań Wydziału,
- archiwizacja dokumentacji wydziałowej celem przekazani do archiwum zakładowego,
- prace związane z klauzulowanej map i innych dokumentów przeznaczonych dla zamawiającego.
5. Wymagane dokumenty:
życiorys (CV),
kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
zaświadczenie lub dokument poświadczający wymagane doświadczenie w pracy,
zaświadczenie lub kserokopia świadectwa pracy poświadczająca wymagany staż pracy,
kwestionariusz osobowy dla kandydatów,
oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
oświadczenie o posiadanej znajomości oprogramowania geodezyjnego, w tym do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej,
oświadczenie o znajomości przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, wraz z rozporządzeniami wykonawczymi i Kodeksu postępowania administracyjnego,
w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Podinspektora występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze, praca w budynku dwupiętrowym przy ul. Czajewicza 20 w Piasecznie. Budynek bez windy. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 14 sierpnia 2025 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale GEK ”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ewa Lubianiec
/podpisano elektronicznie/
Wytworzył: | Ewa Lubianiec |
---|---|
Data wytworzenia: | 28.07.2025 |
Opublikował w BIP: | Joanna Krzyżewska |
Data opublikowania: | 30.07.2025 15:55 |
Ostatnio zaktualizował: | Joanna Krzyżewska |
Data ostatniej aktualizacji: | 30.07.2025 16:28 |
Liczba wyświetleń: | 105 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.