Naczelnik (1 etat) Wydziału Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie
RSSPiaseczno, dnia 02.06.2023 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W PIASECZNIE
Ul. CHYLICZKOWSKA 14
Naczelnik Wydziału Inwestycji, Remontów i Drogownictwa
Informujemy, że zakończono procedurę naboru na stanowisko Naczelnika Wydziału Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie.
Na w/w stanowisko została zakwalifikowana do zatrudnienia Pani Katarzyna Polańska zamieszkała w Piasecznie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wszystkie wymagania formalne. W trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się najwyższą - spośród kandydatów - wiedzą merytoryczną potrzebną do pracy na tym stanowisku .
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/
STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY w STAROSTWIE POWIATOWYM W PIASECZNIE
Naczelnik (1 etat) Wydziału Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie
1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pan Ksawery Gut, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Jęda, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-61-64, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2022 r. poz. 1510 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2369 z późn.zm.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) spełnienie wymagań określonych dla stanowisk kierowniczych urzędniczych zgodnie z art. 6 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz.530).
3) min. 5 lat stażu pracy, w tym min. 1 rok stażu pracy na stanowisku kierowniczym,
4) znajomość przepisów ustaw: o drogach publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji (w zakresie dróg publicznych), Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego,
5) obsługa komputera w zakresie : pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet,
6) prawo jazdy kat. B.
3. Wymagania dodatkowe:
1) uprawniania do kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
Kierowanie pracą Wydziału Inwestycji, Remontów i Drogownictwa, w szczególności:
1) przygotowanie, realizacja oraz rozliczenie inwestycji i zadań remontowych związanych z drogami powiatowymi,
2) zlecenie i nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji projektowych,
3) udział w czynnościach związanych z procedurą zamówień publicznych, w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, weryfikacja ofert oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia,
4) nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przewidzianych w budżecie,
5) kontrola bieżąca stanu dróg powiatowych,
6) zatwierdzanie w imieniu zarządcy drogi projektów czasowej oraz stałej organizacji ruchu,
7) wydawanie w imieniu zarządcy drogi decyzji w oparciu o ustawę z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (w tym na lokalizację lub przebudowę/budowę zjazdów, lokalizację w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń nie związanych z potrzebami zarządzania drogami itp),
8) opiniowanie projektów budowlanych,
9) sporządzanie niezbędnych sprawozdań w zakresie dróg powiatowych,
10) udział w dokonywaniu odbiorów technicznych wykonywanych robót,
11) redagowanie pism, umów, wniosków i innej korespondencji wydziałowej.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
3) zaświadczenie lub kserokopia dokumentu poświadczającego wymagany staż pracy,
4) kwestionariusz osobowy dla kandydatów wraz z informacją o posiadaniu prawa jazdy kat B,
5) oświadczenie o znajomości ustaw: o drogach publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji (w zakresie dróg publicznych), Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego,
6) oświadczenie o obsłudze komputera w zakresie : pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet,
7) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ust 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz.530.) określonych dla stanowisk kierowniczych urzędniczych,
8) oświadczenie o treści :„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia” zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119/1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz.530).
Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Naczelnika (1 etat) występują standardowe warunki pracy
dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą interesanta, kierowaniem pracą pracowników i pracą przy komputerze, a współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 12 maja 2023 r. z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Naczelnika Wydz. IRD”. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/
Wytworzył: | Ksawery Gut |
---|---|
Opublikował w BIP: | Ciechomski Marcin |
Data opublikowania: | 19.04.2023 14:14 |
Ostatnio zaktualizował: | Ciechomski Marcin |
Data ostatniej aktualizacji: | 06.06.2023 13:51 |
Liczba wyświetleń: | 6 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.