Młodszy Referent (1 etat) w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie
RSSPiaseczno, dnia 25.04.2023 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W PIASECZNIE
Ul. CHYLICZKOWSKA 14
Młodszego referenta w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa
Informuję, że zakończono procedurę naboru na ww. stanowisko.
Do zatrudnienia została zakwalifikowana Pani Kinga Walendzik zam. Solec.
Uzasadnienie:
Kandydatka spełnia wymagania formalne oraz posiada odpowiednie kwalifikacje wymagane na stanowisku Mł. Referenta w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa. W trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Pani Kinga Walendzik wykazała się dużą wiedzą merytoryczną niezbędną do pracy na ww. stanowisku.
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/
STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Młodszy Referent (1 etat) w Wydziale Inwestycji, Remontów i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Piasecznie
1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pan Ksawery Gut, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Jęda, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-62-54, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530.), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 1510 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2369) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom lub zanonimizowane. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom lub zanonimizowane. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie techniczne - min. średnie,
2) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
3) min. 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej,
4) umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet,
5) znajomość przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Ustawy prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych,
6) prawo jazdy kat B.
3. Wymagania dodatkowe:
1) bardzo dobra organizacja pracy.
4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) planowanie i przygotowywanie inwestycji do realizacji,
2) kontrola i nadzór inwestycji, także pod względem rzeczowo-finansowym,
3) nadzór nad wydatkowaniem środków finansowych przewidzianych w budżecie,
4) zlecanie, nadzór i odbiór dokumentacji technicznych inwestycji,
5) analiza kosztorysów inwestorskich i ofertowych,
6) przygotowywanie i realizacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
7) udział w czynnościach związanych z procedurą zamówień publicznych, w tym uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, weryfikacja ofert oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia,
8) udział w dokonywaniu odbiorów technicznych wykonywanych robót,
9) redagowanie pism, umów, wniosków i innej korespondencji wydziałowej.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
3) kwestionariusz osobowy dla kandydatów wraz z informacją o prawie jazdy kat. B,
4) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
5) kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie potwierdzające wymagany staż pracy,
6) oświadczenie o umiejętności obsługi komputera w wymaganym zakresie,
7) oświadczenie o znajomości przepisów: Kodeksu postępowania administracyjnego, Ustawy o drogach publicznych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych,
8) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz.530).
Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Mł. referenta występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze. Praca odbywać się będzie na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Elektroniczna 4. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 22 marca 2023 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Młodszego referenta w Wydziale IRD”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/
Wytworzył: | Ksawery Gut |
---|---|
Opublikował w BIP: | Ciechomski Marcin |
Data opublikowania: | 08.03.2023 12:38 |
Ostatnio zaktualizował: | Ciechomski Marcin |
Data ostatniej aktualizacji: | 08.05.2023 14:13 |
Liczba wyświetleń: | 13 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.