Główny specjalista (1 etat) w Wydziale Finansowym w Starostwie Powiatowym w Piasecznie
RSSPiaseczno, dnia 29.04.2025 r.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W PIASECZNIE
Ul. CHYLICZKOWSKA 14
Główny specjalista w Wydziale Finansowym
Informujemy, że zakończono procedurę naboru na stanowisko Głównego specjalisty w Wydziale Finansowym Starostwa Powiatowego w Piasecznie.
Na w/w stanowisko została zakwalifikowana do zatrudnienia Pani Edyta Królik z Piaseczna .
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wszystkie wymagania formalne. W trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykazała się najwyższą wiedzą merytoryczną potrzebną do pracy na tym stanowisku.
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ewa Lubianiec
/podpisano elektronicznie/
STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY w STAROSTWIE POWIATOWYM W PIASECZNIE
Główny specjalista (1 etat) w Wydziale Finansowym w Starostwie Powiatowym w Piasecznie
1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pani Ewa Lubianiec adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Damian Proksza, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-62-54, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (t.j. Dz. U z 2025 r. poz. 277) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 535) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.
2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
2) spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135),
3) min. 1 rok stażu pracy lub doświadczenia w pracy w zakresie finansów w administracji publicznej,
4) min. 4 lata stażu pracy,
5) obsługa pakietu Ms Office,
6) znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, samorządzie powiatowym , systemie ubezpieczeń społecznych, klasyfikacji budżetowej i rozporządzenia o wynagrodzeniach pracowników samorządowych.
3. Wymagania dodatkowe:
1) dobra organizacja pracy,
2) znajomość programu Info-System księgowość budżetowa.
4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku :
1) rozliczenia i księgowania w zakresie obrotu środków pieniężnych na rachunku bieżącym Starostwa,
2) rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło,
3) rozliczanie dot. deklaracji ZUS i PIT,
4) dekretacja, księgowanie i uzgadnianie kont księgowych dot. osobowego i bezosobowego funduszu płac,
5) kontrola dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym,
6) wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników,
7) przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
3) zaświadczenie lub kserokopia dokumentu poświadczającego wymagany staż pracy,
4) kwestionariusz osobowy dla kandydatów,
5) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
6) oświadczenie o posiadanej znajomości ustawy o rachunkowości, finansach publicznych, samorządzie powiatowym i innych przepisów związanych z rachunkowością budżetową oraz o umiejętności obsługi pakietu MS Office,
7) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz.1135).
Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Głównego specjalisty występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze, praca na I piętrze w budynku przy ul. Chyliczkowskiej 14. Budynek bez windy. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 23 kwietnia 2025 r. z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Głównego specjalisty w Wydz. FIN”. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.
STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ewa Lubianiec
/podpisano elektronicznie/
Wytworzył: | Ewa Lubianiec |
---|---|
Opublikował w BIP: | Ciechomski Marcin |
Data opublikowania: | 09.04.2025 13:09 |
Ostatnio zaktualizował: | Ciechomski Marcin |
Data ostatniej aktualizacji: | 30.04.2025 09:51 |
Liczba wyświetleń: | 17 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.