e-Urząd
RSSElektroniczna Skrzynka Podawcza
Adres do e-Doręczeń
AE:PL-24045-19488-UFDDA-22
Doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Piasecznie
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Starostwa Powiatowego w Piasecznie znajduje się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) (http://epuap.gov.pl)
Usługi świadczone przez Starostwo Powiatowe w Piasecznie na platformie ePUAP można wyszukać wpisując w wyszukiwarkę pełną nazwę urzędu, czyli: Starostwo Powiatowe w Piasecznie.
Adres elektronicznej skrytki podawczej na ePUAP Starostwa Powiatowego w Piasecznie:
/3j604cyjkr/SkrytkaESP
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 971 tj.) w Starostwie Powiatowym w Piasecznie uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza umożliwiająca doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych.
e – usługi:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie udostępnił na ePUAP usługi elektroniczne:
Pismo ogólne do podmiotu publicznego
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek
Formaty dokumentów elektronicznych przyjmowanych w Starostwie Powiatowym w Piasecznie
Informujemy, że bardzo ważne jest, aby dokumenty elektroniczne spełniały następujące wymagania:
Maksymalny rozmiar dokumenty elektronicznego wraz z załącznikiem wynosi 5 MB, w tym załącznik maksymalnie 3,5 MB, w przypadku przesłania korespondencji za pośrednictwem ePUAP;
dokumenty elektroniczne można dostarczyć na niżej wymienionych nośnikach informatycznych:
- płyta CD-RW lub DVD-RW,
- pamięć masowa USB 1.1, 2.0 lub 3.0,
(Wymienione nośniki danych muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru);
Dokumenty powinny być podpisane profilem zaufanym ePUAP lub bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (wydanego przez jeden z podmiotów kwalifikowanych świadczących usługi certyfikacyjne) oraz opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument (nie dotyczy udostępniania informacji publicznej na wniosek).
Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, XPS, XLS, ODS, ODT, ODP, DOCX, XLSX, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, PDF, ZIP
W przypadku doręczenia dokumentów elektronicznych nie spełniających powyższych wymogów, nie zostaną podjęte czynności związane z wszczęciem postępowania rozpatrywania sprawy.
Profil zaufany:
Profil zaufany jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości obywatela w systemach elektronicznej administracji – to odpowiednik bezpiecznego podpisu elektronicznego, weryfikowanego certyfikatem kwalifikowanym. Wykorzystując profil zaufany obywatel może załatwić sprawy administracyjne (np. wnoszenie podań, odwołań, skarg) drogą elektroniczną bez konieczności osobistego udania się do urzędu.
Odpowiedzialny za treść: | Marcin Ciechomski |
---|---|
Data wytworzenia: | 03.08.2011 |
Opublikował w BIP: | Marcin Ciechomski |
Data opublikowania: | 03.08.2011 14:59 |
Liczba wyświetleń: | 55 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.