W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

Dyrektor Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii (POIK)

RSS

Piaseczno, dnia 05.04.2024 r.

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
STAROSTWO POWIATOWE W PIASECZNIE
Ul. CHYLICZKOWSKA 14

Dyrektor
Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii

Informujemy, że zakończono procedurę naboru na stanowisko Dyrektora Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii. Na w/w stanowisko zostanie zatrudniona Pani Renata Ozimek z Góry Kalwarii.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Renata Ozimek posiada odpowiednie wykształcenie oraz wysokie doświadczenie zawodowe.

Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobrą znajomością ustaw przydatnych w pracy w na w/w stanowisku.

STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/

STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektora Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii (POIK)

1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pan Ksawery Gut, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Jakub Zawłocki, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-61-64, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2023 r. poz. 1465) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2369 z późn.zm.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.

2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe,
2) spełnienie wymagań określonych dla stanowisk kierowniczych urzędniczych zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
3) co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
4) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ust.1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej,
5) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
6) osoba nie karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.

3. Wymagania dodatkowe:
1) zdolności kierownicze, obowiązkowość, zdecydowanie, operatywność, dyspozycyjność,
2) wysoka kultura osobista, komunikatywność.

4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii i kierowanie jego działalnością,
2) wykonywanie wszelkich czynności z zakresu prawa pracy ciążących na pracodawcy,
3) realizacja zadań Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej.

5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie,
3) zaświadczenie lub kserokopia dokumentu poświadczającego wymagany staż pracy,
4) kwestionariusz osobowy dla kandydatów,
5) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach  samorządowych, określonych  dla stanowisk kierowniczych urzędniczych,
6) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz.530).

Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Dyrektora POIK (1 etat) występują standardowe warunki pracy dla stanowiska związanego z kierowaniem pracownikami i dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą interesanta oraz  pracą przy komputerze, a współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul.Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 21 marca 2024 r. z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora POIK”. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.

STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/

Opublikował w BIP: Ciechomski Marcin
Data opublikowania: 06.03.2024 13:53
Ostatnio zaktualizował: Ciechomski Marcin
Data ostatniej aktualizacji: 15.04.2024 14:17
Liczba wyświetleń: 13

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.