W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Dane adresowe

RSS

sala obsługi mieszkańców

Starostwo Powiatowe w Piasecznie

ul. Chyliczkowska 14
05-500 Piaseczno

centrala: tel. 22 756 62 54
fax 22 756 61 90

www.piaseczno.pl
starostwo@piaseczno.pl
informacjapubliczna@piaseczno.pl

NIP 1231268996
Numer należy stosować do wszelkich rozliczeń dotyczących zakupu towarów i usług opodatkowanych podatkiem VAT.

Dane do faktury
Nabywca:
Powiat Piaseczyński
ul. Chyliczkowska 14
05-500 Piaseczno
NIP: 1231268996
Odbiorca:
Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14
05-500 Piaseczno

REGON 013270979

Obsługa interesantów:

  • poniedziałek - piątek w godz. 7.00 - 16.00

tel. 22 756 62 54 wew. 233, 254 (kancelaria ogólna, informacja)

tel. 22 756 62 54 wew. 273 (kancelaria wydziału architektoniczno-budowlanego)

--------------------------------------------------------------

Wnioski paszportowe mieszkańców powiatu przyjmowane są w Terenowym Punkcie Paszportowym w Starostwie Powiatowym, ul. Chyliczkowska 14 w Piasecznie, (parter, sala obsługi mieszkańców), tel. 22 22 756 62 54 wew. 195.
UWAGA! Obowiązuje rezerwacja wizyty na stronie https://rezerwacja.piaseczno.pl/

Godziny funkcjonowania Terenowego Punktu Paszportowego:

  • poniedziałek - piątek w godz. 7.00 - 16.00

Odbiór paszportów odbywa się codziennie w godzinach otwarcia Terenowego Punktu Paszportowego.

---------------------------------------------------------------

Wytworzył: Joanna Muszyńska-Dziurny
Opublikował w BIP: . .
Ostatnio zaktualizował: Ciechomski Marcin
Data ostatniej aktualizacji: 14.04.2025 14:02
Liczba wyświetleń: 7

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.