Biuletyn Informacji Publicznej Powiat Piaseczyński Przeczytaj artykuł "Stanowisko ds. kadr w Powiatowym Ośrodku Interwencji Kryzysowej (1/2 etatu)" opublikowany w naszym biuletynie. http://sbip102.lo.pl Tue, 02 Sep 2025 14:43:39 +0200 <![CDATA[Stanowisko ds. kadr w Powiatowym Ośrodku Interwencji Kryzysowej (1/2 etatu)]]>

Dyrektor Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii
ul. Ks. Sajny 2a, 05-530 Góra Kalwaria
ogłasza nabór na wolne
stanowisko pracy ds. kadr w Powiatowym Ośrodku Interwencji Kryzysowej (1/2 etatu)

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;.
3) wykształcenie min. średnie o kierunku: prawo, administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi.
a) min. 3 lata stażu pracy w pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową w administracji publicznej,
b) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
6) obsługa komputera w zakresie programów: Word, Excel, Vulcan Kadry, Płatnik.
 
2. Wymagania dodatkowe:
1) dobra organizacja pracy, dokładność, obowiązkowość,
2) umiejętność pracy w zespole,
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Obsługa kadrowa pracowników Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii .
2) Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
3) CV,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych  dla stanowisk urzędniczych,
6) oświadczenie o posiadanej znajomość przepisów dot. prawa pracy m.in. Kodeks pracy wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, ustawa o pracownikach samorządowych
7) oświadczenie o posiadanej umiejętności obsługi komputera w zakresie programów: Word. Excel, Płatnik,
8) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające umiejętności i osiągnięcia zawodowe,
 
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca wykonywana w niepełnym wymiarze czasu pracy (1/2 etatu),
2) pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy,
3) miejsce pracy: budynek piętrowy, konieczność poruszania się po kondygnacjach budynku, budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
4) praca biurowa związana z obsługą komputera i urządzeń biurowych,
5) praca wymaga współpracy z innymi pracownikami Ośrodka.
 
Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej praz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia:
W miesiącu poprzedzającym datę upubliczniania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
 
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie podpisanej „ds. kadr” w sposób następujący:
- osobiście w Powiatowym Ośrodku Interwencji Kryzysowej w Górze Kalwarii ul. Ks. Sajny 2A; 05-530 Góra Kalwaria w godzinach pracy Recepcji,
- pocztą, na adres: 05-530 Góra Kalwaria ul. Ks. Sajny 2A; 05-530 Góra Kalwaria,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: poik@piaseczno.pl
(w tym przypadku powinny być przesłane skany wszystkich dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze), w terminie do dnia 04 kwietnia 2024 r. do godziny 15.00, (decyduje data wpływu).
 
Dyrektor Powiatowego Ośrodka Interwencji Kryzysowej
Łukasz Kopytowski

]]>
http://sbip102.lo.pl/artykul/stanowisko-ds-kadr-w-powiatowym-osrodku-interwencji-kryzysowej-1-2-etatu Mon, 25 Mar 2024 10:54:55 +0100