Biuletyn Informacji Publicznej Powiat Piaseczyński Przeczytaj artykuł "Podinspektor (1 etat ) w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie /1/" opublikowany w naszym biuletynie. http://sbip102.lo.pl Tue, 02 Sep 2025 14:43:43 +0200 <![CDATA[Podinspektor (1 etat ) w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie /1/]]>

Piaseczno, dnia 17.02.2023 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

STAROSTWO POWIATOWE W PIASECZNIE
Ul. CHYLICZKOWSKA 14

Podinspektor w Wydziale Geodezji i Katastru

Informujemy, że na ww. stanowisko nie został zatrudniony żaden kandydat.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Do Starostwa Powiatowego w Piasecznie nie wpłynęła żadna oferta pracy spełanijąca wymagania formalne umieszczone w ogłoszeniu o w/w naborze.

STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/

 

STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektor (1 etat ) w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie

1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pan Ksawery Gut, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Jęda, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-62-54, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2020 r. poz. 1320 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2369) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane  lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.

2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe lub średnie,
2) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
3) znajomość przepisów ustawy  Prawo geodezyjne i kartograficzne, wraz z rozporządzeniami wykonawczymi i Kodeksu postępowania administracyjnego,
4) doświadczenie w pracy w wykonawstwie geodezyjnym lub w administracji publicznej geodezyjnej,
5) znajomość oprogramowania geodezyjnego, w tym do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej,
6) w przypadku posiadania tylko wykształcenia średniego wymagany jest staż pracy min. 3 lata.

3. Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 lub 2 ustawy z  dnia  17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.

4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) bieżąca pełna obsługa interesantów Wydziału w zakresie ewidencji gruntów i budynków, map i materiałów pzgik, baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym  w szczególności dotyczących sporządzania oraz wydawania wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, map oraz materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym obsługa w formie telefonicznej i elektronicznej (EZD, poczta tradycyjna, poczta mailowa, SMS itp.),
2) wydawanie Dokumentu Obliczenia Opłaty w związku z udostępnieniem dokumentów, map i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
3) sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących Wydziału,
4) tworzenie i  obsługa dokumentacji przetargów i zapytań ofertowych na potrzeby Wydziału,
5) udział w pracach związanych z zdaniami Wydziału,
6) przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Wydziału,
7) współpraca z innymi komórkami Wydziału i innymi Wydziałami oraz samodzielnymi stanowiskami Starostwa Powiatowego w zakresie niezbędnym do realizacji zadań Wydziału.

5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
3) zaświadczenie lub dokument poświadczający wymagane doświadczenie w pracy,
4) zaświadczenie lub kserokopia świadectwa pracy w przypadku wykształcenia średniego,
5) kwestionariusz osobowy dla kandydatów,
6) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
7) oświadczenie o znajomości oprogramowania geodezyjnego, w tym do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej,
8) oświadczenie o posiadanej znajomości przepisów ustawy Prawo geodezyjne i Kartograficzne wraz z  rozporządzeniami wykonawczymi i KPA,
9) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz.530).

Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Podinspektora występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze, praca w budynku dwupiętrowym przy ul. Czajewicza 20. Budynek bez windy. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 31 stycznia  2023 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale GEK”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.    

STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/Podpisano elektronicznie/

 

STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektor (1 etat ) w Wydziale Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie

1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński – Pan Ksawery Gut, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Jęda, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-62-54, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2020 r. poz. 1320 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2369) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane  lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.

2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe lub średnie,
2) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
3) znajomość przepisów ustawy  Prawo geodezyjne i kartograficzne, wraz z rozporządzeniami wykonawczymi i Kodeksu postępowania administracyjnego,
4) doświadczenie w pracy w wykonawstwie geodezyjnym lub w administracji publicznej geodezyjnej,
5) znajomość oprogramowania geodezyjnego, w tym do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej,
6) w przypadku posiadania tylko wykształcenia średniego wymagany jest staż pracy min. 3 lata.

3. Wymagania dodatkowe:
1) posiadanie uprawnień w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 lub 2 ustawy z  dnia  17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.

4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) bieżąca pełna obsługa interesantów Wydziału w zakresie ewidencji gruntów i budynków, map i materiałów pzgik, baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym  w szczególności dotyczących sporządzania oraz wydawania wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego, map oraz materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym obsługa w formie telefonicznej i elektronicznej (EZD, poczta tradycyjna, poczta mailowa, SMS itp.),
2) wydawanie Dokumentu Obliczenia Opłaty w związku z udostępnieniem dokumentów, map i materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
3) sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących Wydziału,
4) tworzenie i  obsługa dokumentacji przetargów i zapytań ofertowych na potrzeby Wydziału,
5) udział w pracach związanych z zdaniami Wydziału,
6) przygotowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Wydziału,
7) współpraca z innymi komórkami Wydziału i innymi Wydziałami oraz samodzielnymi stanowiskami Starostwa Powiatowego w zakresie niezbędnym do realizacji zadań Wydziału.

5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
3) zaświadczenie lub dokument poświadczający wymagane doświadczenie w pracy,
4) zaświadczenie lub kserokopia świadectwa pracy w przypadku wykształcenia średniego,
5) kwestionariusz osobowy dla kandydatów,
6) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
7) oświadczenie o znajomości oprogramowania geodezyjnego, w tym do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz mapy zasadniczej,
8) oświadczenie o posiadanej znajomości przepisów ustawy Prawo geodezyjne i Kartograficzne wraz z  rozporządzeniami wykonawczymi i KPA,
9) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz.530).

Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Podinspektora występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze, praca w budynku dwupiętrowym przy ul. Czajewicza 20. Budynek bez windy. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 27 grudnia  2022 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale GEK”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.    

STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/Podpisano elektronicznie/

]]>
http://sbip102.lo.pl/artykul/podinspektor-1-etat-w-wydziale-geodezji-i-katastru-starostwa-powiatowego-w-piasecznie-1-1 Mon, 12 Dec 2022 14:11:54 +0100