Biuletyn Informacji Publicznej Powiat Piaseczyński Przeczytaj artykuł "Podinspektor (1 etat ) w Biurze Pozyskiwania Środków Zewnętrznych w Starostwie Powiatowym w Piasecznie" opublikowany w naszym biuletynie. http://sbip102.lo.pl Wed, 03 Sep 2025 01:17:40 +0200 <![CDATA[Podinspektor (1 etat ) w Biurze Pozyskiwania Środków Zewnętrznych w Starostwie Powiatowym w Piasecznie]]>

Piaseczno, dnia 11.08.2023  r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

STAROSTWO POWIATOWE W PIASECZNIE
Ul. CHYLICZKOWSKA 14

Podinspektor w Biurze Pozyskiwania Środków Zewnętrznych

Informuję, że zakończono procedurę naboru na ww. stanowisko.
Do zatrudnienia została zakwalifikowana Pani Anna Witek zamieszkała w Górze Kalwarii.

Uzasadnienie:
Kandydatka spełniła wymagania formalne na stanowisko Podinspektora do Biura Pozyskiwania Środków Zewnętrznych. W trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej Pani Anna Witek wykazała się wiedzą merytoryczną niezbędną do pracy na ww. stanowisku.

STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/

STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR 
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Podinspektora  (1 etat ) w Biurze Pozyskiwania Środków Zewnętrznych
  w Starostwie Powiatowym w Piasecznie

1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński –  Pan Ksawery Gut, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno,  ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Jęda, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie  05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-61-64, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.  z 2022 r. poz. 530),  ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2022 r. poz. 1510 z późn.zm.)  i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2369 z poźn.zm.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane  lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie  z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.

2 .Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie  wyższe,
2) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  określonych  dla stanowisk urzędniczych,
4) umiejętność pracy na komputerze, w tym obsługa pakietu MS Office,
5) prawo jazdy kat. B,
6) min. 3 lata stażu pracy, w tym min. 1 rok w administracji publicznej.

3. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane kierunki wykształcenia : administracja, zarządzanie, ekonomia, prawo,
2) kursy/szkolenia/warsztaty przygotowujące do pozyskiwania środków UE na lata 2021-2027,
3) studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami lub podobne,
4) umiejętność pracy w grupie.

4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) analiza możliwości pozyskania środków zewnętrznych na zadania realizowane przez powiat,
2) przygotowanie wniosków aplikacyjnych o dofinasowanie na podstawie projektów/wniosków zgłaszanych przez wydziały/biura/jednostki organizacyjne,
3) bieżące monitorowanie prawidłowości i terminowości realizacji zawartych umów o dofinasowanie,
4) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji projektów realizowanych ze źródeł zewnętrznych,
5) przygotowywanie wniosków o wypłatę dotacji w ramach zawartych umów o dofinansowanie,
6) utrzymywanie kontaktów roboczych z instytucjami dotującymi,
7) archiwizacja dokumentów dotyczących podpisanych umów o dofinasowanie, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi,
8) opracowywanie informacji n/t pozyskanych środków na stronę www powiatu.
     
5. Wymagane dokumenty:
1)    życiorys (CV),
2)    kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
3) zaświadczenie lub kserokopia dokumentu poświadczającego staż pracy,
4) kwestionariusz osobowy dla kandydatów wraz z informacją o posiadanym prawie  jazdy kat. B,
5) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych  dla stanowisk urzędniczych,
6) oświadczenie o umiejętności pracy na komputerze -  obsługi pakietu MS Office,
7) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w 
art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści : „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia  dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie  danych) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach  samorządowych ( tj. Dz.U. z 2022 r. poz.530).

Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Podinspektora występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze,  praca odbywałaby się na I piętrze budynku. Budynek bez windy. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 24 lipca  2023 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora do Biura PZE.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.


STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/

]]>
http://sbip102.lo.pl/artykul/podinspektor-1-etat-w-biurze-pozyskiwania-srodkow-zewnetrznych-w-starostwie-powiatowym-w-piasecznie-2 Mon, 10 Jul 2023 14:31:56 +0200