Biuletyn Informacji Publicznej Powiat Piaseczyński Przeczytaj artykuł "Inspektor (1 etat) w Wydziale Edukacji i Rynku Pracy Starostwa Powiatowego w Piasecznie" opublikowany w naszym biuletynie. http://sbip102.lo.pl Tue, 02 Sep 2025 22:18:28 +0200 <![CDATA[Inspektor (1 etat) w Wydziale Edukacji i Rynku Pracy Starostwa Powiatowego w Piasecznie]]>

Piaseczno, dnia 11.05.2023 r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

STAROSTWO POWIATOWE W PIASECZNIE
Ul. CHYLICZKOWSKA 14

Inspektor w Wydziale Edukacji i Rynku Pracy

Informujemy, że  zakończono procedurę naboru na stanowisko Inspektora do Wydziału Edukacji i Rynku Pracy.
Na w/w stanowisko została wybrana Pani Weronika Zaborowska zam. Piaseczno.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełniła wszystkie wymagania formalne. W trakcie przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wysoką wiedzą merytoryczną  potrzebną do pracy na tym stanowisku.

STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut

STAROSTA PIASECZYŃSKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Inspektora (1 etat) w Wydziale Edukacji i Rynku Pracy Starostwa Powiatowego w Piasecznie

1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Piaseczyński –  Pan Ksawery Gut, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14;
2) Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Michał Jęda, Zastępcą Inspektora Ochrony Danych jest Pan Mariusz Wawrzeń, adres siedziby: Starostwo Powiatowe w Piasecznie  05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14, tel. (22) 756-61-64, e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z: ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.  z 2022 r. poz. 530), ustawy z dnia 26 czerwca Kodeks pracy 1974 r. (Dz. U z 2022 r. poz. 1510 z późn.zm.) i Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. z 2018 r. poz. 2369 z poźn.zm.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko pracy;
4) Informacje o Pani/Pana danych osobowych nie będą przekazywane podmiotom innym, niż upoważnione z mocy prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu zatrudnienia wybranego kandydata na w/w stanowisko lub do czasu zamknięcia naboru z innych przyczyn (nierozstrzygnięcia naboru). Aplikacje zawierające dane osób niewybranych w procesie rekrutacyjnym zostaną odesłane adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Wyjątek stanowią dane pięciu najlepszych kandydatów umieszczonych w protokole naboru. Dane tych osób będą przechowywane przez okres do 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata i powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska. Po tym okresie zostaną zwrócone adresatom, zanonimizowane lub zniszczone. Dane osobowe zatrudnionego kandydata będą przetwarzane przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
6) informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zgodnie  z obowiązującymi przepisami prawa;
7) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wymagane przepisami prawa;
8) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym nie stosuje profilowania.

2. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie  wyższe w zakresie studiów ekonomicznych.
2) spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
3) znajomość przepisów ustaw: o samorządzie powiatowym, prawo oświatowe, o systemie oświaty, o finansach publicznych, o finansowaniu zadań oświatowych, Karta Nauczyciela, o systemie informacji oświatowej,
4) umiejętność pracy na komputerze, w tym biegła obsługa pakietu MS Office,
5) prawo jazdy kat. B,
6) min. 5 lat stażu pracy, w tym 2 lata stażu pracy  w zakresie finansów.

3. Wymagania dodatkowe:
1) dobra organizacja pracy.

4. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z dotowaniem niepublicznych szkół i placówek oświatowych na terenie powiatu piaseczyńskiego,
2) prowadzenie spraw związanych z dotowaniem publicznych szkół i placówek oświatowych powadzonych przez inne organy niż JST na terenie powiatu,
3) kontrola niepublicznych szkół i placówek oświatowych w zakresie udzielanych dotacji – kontrola stanu faktycznego liczby uczniów (dzieci, wychowanków), w odniesieniu do informacji przekazywanej przez organy prowadzące oraz kontrola prawidłowości pobrania i wykorzystania przekazywanej dotacji z budżetu powiatu,
4) kontrola publicznych szkół i placówek oświatowych powadzonych przez inne organy niż JST w zakresie udzielanych dotacji – kontrola stanu faktycznego liczby uczniów (dzieci, wychowanków), w odniesieniu do informacji przekazywanej przez organy prowadzące oraz kontrola prawidłowości pobrania i wykorzystania przekazywanej dotacji z budżetu powiatu,
5) opracowywanie raportów dot. danych finansowych i prowadzonych kontroli, związanych z dotowaniem publicznych szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez inne organy niż JST oraz niepublicznych szkół i placówek oświatowych na terenie powiatu,
6) prowadzenie dokumentacji wydziału  w zakresie prowadzonych spraw,
7) przyjmowanie interesantów i udzielanej im wyjaśnień w zakresie realizowanych spraw,
8) współpraca w przygotowywaniu projektów uchwał, re4gulaminów, zarządzeń i wystąpień pokontrolnych.
     
5. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
3) zaświadczenie lub kserokopia dokumentu poświadczającego wymagany staż pracy,
4) kwestionariusz osobowy dla kandydatów wraz z informacją o posiadanym prawie jazdy kat. B,
5) oświadczenie o spełnieniu wymagań zawartych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych  dla stanowisk urzędniczych,
6) oświadczenie o posiadanej znajomości  przepisów:  o samorządzie powiatowym, prawo oświatowe, o systemie oświaty, o finansach publicznych, o finansowaniu zadań oświatowych, Karta Nauczyciela, o systemie informacji oświatowej,
7) oświadczenie o umiejętności pracy na komputerze, w tym biegłej obsługi pakietu MS Office,
8) w przypadku przekazania przez Panią/Pana danych osobowych innych, niż: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub/oraz danych określonych w art. 9 ust. 1 RODO – należy sporządzić oświadczenie o następującej treści „Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu zatrudnienia zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia  dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie  danych) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz.530).

Jednocześnie informujemy, że na stanowisku Inspektora występują standardowe warunki pracy dla pracy biurowej z bezpośrednią obsługą klienta i pracą przy komputerze,  praca odbywałaby się na parterze budynku. Współczynnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać siedzibie Starostwa Powiatowego w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, w terminie do dnia 5 maja 2023 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora do Wydz. EDU”.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Piasecznie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.piaseczno.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Chyliczkowskiej 14 w Piasecznie.

STAROSTA PIASECZYŃSKI
Ksawery Gut
/podpisano elektronicznie/

]]>
http://sbip102.lo.pl/artykul/inspektor-1-etat-w-wydziale-edukacji-i-rynku-pracy-starostwa-powiatowego-w-piasecznie Tue, 18 Apr 2023 13:25:21 +0200